Kontenery biurowe K2
System kontenerów to propozycja uzupełniająca, kompatybilna ze wszystkimi systemami mebli…
System kontenerów to propozycja uzupełniająca, kompatybilna ze wszystkimi systemami mebli…
EVO Pełna seria szaf, kontenerów, pojemników, która doskonale integruje się…
Każde pomieszczenie biurowe pełne jest dokumentów, a także rozmaitych przyborów niezbędnych do pracy. Właściwa organizacja pozwala szybko dotrzeć do poszukiwanych segregatorów, teczek i okładek. Oprócz regałów i szaf istotną rolę pełnią w niej kontenery biurowe – niewielkie szafki umieszczane pod biurkami lub obok nich.
Kontenerek pod biurko pozwala zamienić mebel będący de facto zwykłym prostokątnym stołem w prawdziwe biurko z możliwością przechowywania niezbędnych rzeczy i aktualnie opracowywanych dokumentów. Może to być kontener z szufladami lub innym wyposażeniem wewnętrznym. Jeśli jest taka potrzeba, możemy wybrać opcję zamykaną na klucz.
Oferowane przez nas kolekcje firm Balma i MDD obejmują różne typy kontenerów biurowych. Są wśród nich nowoczesne modele, w których szuflady otwiera się bocznym pochwytem, a także kontenerki biurowe z tradycyjnymi szufladami wyposażonymi w uchwyty na przodzie.
Kontenerki biurowe firmy Balma są kompatybilne z innymi meblami i stanowią ich funkcjonalne uzupełnienie. Głębokość każdego kontenerka dostosowana jest do głębokości typowego biurka, a więc 60 lub 80 cm. Każdy kontenerek na dokumenty i akcesoria biurowe może mieć na spodzie kółka – wysokie lub wpuszczane w wieniec dolny – albo stopki o regulowanej wysokości, jeśli ma stać nieruchomo w miejscu. Solidność kontenerków sprawia, że w razie potrzeby mogą one służyć nawet jako dodatkowe miejsca do siedzenia. Wyposażenie takiego kontenerka w miękką poduszkę sprawia, że powstaje coś w rodzaju biurowego pufa.
Z kolei każdy mobilny kontenerek biurowy to uniwersalny element dodatkowy, pozwalający zmieniać aranżację i reorganizować stanowiska pracy zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami. Łatwość przemieszczania sprawia, że pracownicy mogą udostępniać go sobie nawzajem wraz z zawartością, na przykład z kompletem dokumentów czy akt dotyczących jakiejś sprawy. Lekkie biurka niezawierające wmontowanych na stałe szafek również można łatwo przenosić i zmieniać ich ustawienie.
Zapraszamy do zapoznania się z szeroką ofertą mebli oraz akcesoriów niezbędnych do wyposażenia biura.